Book møte med rådgiver på nett
Kristian (leder for kundesenteret), Kaja (kunderådgiver) og Marius (kundekonsulent) er glade for denne nye muligheten.
Nå kan du som privatkunde gå inn på nettsidene våre, se hvilke tider rådgiveren din er ledig, og reservere digitalt eller fysisk møte selv.
Så lenge du har internett, kan du finne et tidspunkt som passer deg. Du slipper til og med å reise fysisk til banken hvis det ikke passer.
Lettere å få god rådgivning
Kunderådgiver Kaja Jomaas Sollid, kundekonsulent Marius Kjebekk Haugen og leder for kundesenteret Kristian Stormyr fortalte om hvorfor det er mange som gleder seg til dette.
– Ikke alle kan ta fri fra jobb like enkelt. Noen har lenger reisevei eller har ikke like lett for å ta seg til banken av andre grunner. Nå kan du gå inn på hjemmesiden vår, finne rådgiveren din og booke et møte når det passer deg, sier kunderådgiver Kaja Jomaas Sollid.
Det handler egentlig om å gjøre alt lettere, for flest mulig folk.
Marius Kjebekk Haugen
– For en tid tilbake måtte vi fjerne kontaktinformasjonen til rådgivere på nettsiden vår, som et ledd i arbeidet rundt svindelforebygging. Vi ble dessverre litt mindre tilgjengelige for kundene våre, men nå har vi fått på plass en løsning som vi mener er enda bedre enn tidligere, sier Kristian Stormyr, leder for kundesenteret.>
Målet er å gjøre alt enklere for alle kunder
Marius Kjebekk Haugen har vært med på å sette opp og implementere systemet siden mai, da banken først begynt å jobbe med denne tjenesten.
– Det handler egentlig om å gjøre alt lettere, for flest mulig folk. Det var viktig at funksjonen var enkel og rask å bruke, og veien fra kundens utfordringer til løsningen blir mye kortere. Nå trenger de heller ikke gå via kundesenteret for å finne kontaktinfoen de leter etter. De kommer rett til personen som skal hjelpe dem på et tidspunkt de selv velger.
– Vi er glade for at vi får dette til, sier Kaja Sollid. – Det vil gi kundene en kortere vei til å få problemene sine løst, uavhengig om du bor i Lyngdal eller Arendal. Vi er veldig opptatt av at alle bør ha gode muligheter for rådgivning av rådgiveren sin.
– Vi har brukt litt tid til å forberede oss internt på dette, så vi håper at det skal begynne å gi effekt fort. På lang sikt håper vi det gir kortere kø på kundesenteret. I tillegg blir vi en bedre bank uansett hvor folk bor, og vi kan hjelpe folk med problemene sine på en mer effektiv måte, sier Kristian Stormyr.
Fra 1. september kan du altså velge selv om du vil ha møte med kunderådgiveren din fysisk eller digitalt, og du kan velge på et tidspunkt som passer deg.
Møtebooking online
Nå kan du reservere tid med kunderådgiveren din via nett- eller mobilbanken. Logg inn og se når rådgiveren din er ledig. Dersom du ikke er kunde, kan du avtale møte med en i vårt digitale team.
Finner du ikke ditt kontor? Noen avdelinger i banken har uregelmessige åpningstider. Vil du reservere et møte med en rådgiver på nett, velg nærmeste tilgjengelige kontor.