Banken kan benytte kundens navn, kontaktopplysninger, fødselsdato og hvilke tjenester eller produkter som er inngått avtale om til markedsføring basert på behandlingsgrunnlag berettiget interesse.
Sparebanken Sør benytter egne kanaler, epost, sosiale medier, SMS og eksterne medier til å informere om produkter og tjenester. Målet vårt er at kunden skal motta og se innhold som oppleves relevant.
Vi markedsfører bankens egne produkter og tjenester, samt relevante produkter fra selskaper vi er medeiere i. Dette gjelder Frende Forsikring, Brage Finans, Norne Securities, Vipps og Sørmegleren.
Vi vil av og til sende e-post med relevante tilbud, råd og aktuelle nyheter innenfor lån, sparing, forsikring, eiendom og betalingsløsninger. Kunden kan når som helst enkelt melde seg av nyhetsbrevene dersom man ikke lenger ønsker å motta disse.
Sparebanken Sør bruker også tjenestene Custom Audience på Facebook og Customer Match på Google i markedsføringen. Banken har vurdert de tekniske løsningene og er trygg på at vi ivaretar kundens personvern.
Kunden kan reservere seg mot tilpasset markedsføring på:
Facebook
Google