Informasjon om kundeundersøkelse
Dersom vi utfører kundeundersøkelse for tiden, vil du se informasjon om denne her.
Kundeundersøkelse fra 15. august 2023
Vi vil gjerne lytte til deg som er kunde. Hva er bra med å være kunde hos oss og hva kan bli bedre? For å få svar på dette sender vi ut en undersøkelse på e-post fra 15. august. Det er en undersøkelse vi gjør hvert år for å måle kundetilfredsheten.
Studien gjennomføres av analyseselskapet EPSI via plattformen til Netigate på vegne av Sparebanken Sør. Undersøkelsen tar omtrent sju minutter å fullføre, og svarene dine er anonyme. Du vil ikke bli bedt om å oppgi personlig informasjon som navn eller andre opplysninger som kan knytte svarene dine til deg.
Undersøkelsen sendes fra denne e-postadressen: survey@netigate.se.
Dersom du ønsker mer informasjon om studien, så kan du kontakte EPSI på denne e-postadressen: info@epsi-norway.org.
Domenet på nettsiden er netigate.se.
Vi håper du tar deg tid til å svare! Dine innspill er verdifulle for oss, og bidrar til at vi stadig kan gi deg en bedre kundeopplevelse i Sparebanken Sør.
Om EPSI
EPSI er en leverandør av kundetilfredshetsundersøkelser på tvers av mange bransjer i Norden og er en anerkjent aktør. Vi i Sparebanken Sør har benyttet EPSI i flere år.