Meny

Sparebanken Sør får døgnåpen kundeservice

Mistet bankkortet, blitt svindlet eller fått sperret BankID-en din? Nå kan du få hjelp til tekniske ting fra kundeservice hele døgnet – også i helger og ferier.

Kristian Stormyr leder et døgnåpent kundesenter i Sparebanken Sør

På bildet: Kristian Storymyr, leder for kundeservice.

– En skikkelig gladnyhet! Bank kan være vanskelig for mange, og det gir en dårlig opplevelse å måtte vente til mandag med å få hjelp. Skal vi være til stede i kundenes liv, så må vi hjelpe når de trenger det. Derfor er vi så glade for at vi nå kan tilby service i verdensklasse døgnet rundt, sier Kristian Stormyr, leder for kundeservice i Sparebanken Sør.

Se hva vi kan hjelpe deg med døgnet rundt.

Fram til nå har åpningstidene vært 0800-2000 mandag til fredag. Nå blir det altså mulig å få tak i banken 24 timer i døgnet, 365 dager i året.

– At åpningstidene fjernes, vil gjøre det enklere og raskere å få hjelp. Det vil i tillegg gjøre køene på telefon kortere, sier Kristian og legger til:

– Vi er mennesker som hjelper mennesker, og vi skal levere det lille ekstra i hver eneste samtale. Jeg er stolt over at vi framover kan gi kundene våre en enda bedre tjeneste.

Her er informasjon om døgnåpne tjenester.

Kundesenteret jubler over tredjeplass i Kundeserviceprisen

På pallen i Kundeserviceprisen

Kundesenteret i Sparebanken Sør har den siste tiden jobbet grundig og systematisk med å forbedre servicen og responstiden, og det har gitt resultater.

Sperr kort, konto, nettbank og BankID døgnet rundt dersom du trenger det

Døgnåpen hjelp til sperring, BankID og mer

Mistenker du svindel, eller trenger du hjelp til å løse opp sperret kodebrikke, glemt passord eller andre tekniske problemer? Ta kontakt med kundeservice hele døgnet.

Ansatte i Sparebanken Sør jubler for styrets forslag til rekordstort kundeutbytte

Om kundeutbytte

Vi har nå utbetalt over 400 millioner kroner i kundeutbytte for 2023!